Tuesday, June 21, 2011

Di Mana Seksinya Perempuan Di Mata Lelaki?

12 comments
 
Salam...

Ini satu lagi entry yang jika anda anggap 18SX aku akan terima dengan hati terbuka. Di bahagian manakah di tubuh perempuan yang membangkitkan ghairah orang lelaki? Tepuk dada tanya selera...hehe.


Apa la engkau ni Abang Long, saja nak buat orang horny ke?

Aku just nak tahu...tak boleh ke?

Boleh, siapa kata tak boleh...boleh...boleh blahhhh!!

Bernafsu atau wujud perasaan ghairah apabila melihat seorang perempuan adalah sememangnya naluri seorang lelaki kecualilah jika lelaki tersebut tidak normal atau telah dikasi (dibuang alat kelelakiannya) dan menjadi seorang penjaga biara atau menjadi sami. Malah ada juga kes di mana nafsu sebegitu juga masih wujud walaupun lelaki itu telah dikasi.

Jadi, jika itu lumrah atau naluri seseorang lelaki, tentu ada bahagian-bahagian tertentu di tubuh perempuan yang membangkitkan ghairah lelaki, bukan begitu?

Kenapa pula aku sibuk-sibuk pasal tubuh perempuan ni?

Aku tidak nafikan seringkali juga melihat perempuan-perempuan yang berpakaian seksi, terangsang sedikit tetapi tidaklah sehingga horny dan lupa daratan. Malah, seringkali bila terpandang, aku akan tunduk dan rasa malu, lebih-lebih lagi jika di khalayak ramai.

Secara jujurnya, aku berpendapat pinggul dan breasts wanita sering membuat orang lelaki terangsang. Jika tidak pun mata mungkin tidak berkelip memandang ataupun terpandang, mengarah ke tempat lain dan memandangnya semula...(apa punya berbelit-belit cakap aku ni?)..

Kenapa bukan bahagian yang paling sensitif itu???

Sebab, memang hampir mustahil ada orang perempuan sanggup berjalan di hadapan orang lain dengan berbogel! Bukan begitu?

Aku rasa, ramai juga orang lelaki yang bersetuju dengan aku. Bagaimana bergetar atau bergoyangnya pinggul perempuan atau breasts perempuan, begitulah juga hati lelaki yang melihatnya. Kepada yang warak mungkin cepat-cepat beristighfar, kepada yang nipis sedikit imannya mungkin tidak berkelip mata memandang dan membayangkan yang bukan-bukan ataupun yang 18SX.
Gambar hiasan

Jika demikian, bagi seorang perempuan muslim, adakah memadai menjaga aurat dengan sekadar menutupnya sahaja? Kita tolak perempuan yang memakai kemeja yang disengajakan membuka butangnya ataupun memakai singlet hingga menampakkan sebahagian breastsnya, memakai skirt pendek melepasi paras lutut  ataupun sekadar memakai short (berseluar pendek).

Adakah lengkap menutup aurat menutupi pinggul yang seksi sekadar membalutnya dengan sehelai seluar jeans yang ketat dan menampakkan bentuknya? Menutupi breasts dengan T-shirt yang ketat yang seolah-olah melekat ke kulit dan menonjolkan bentuknya? Bertudung, tetapi memakai pantyhose? Berkurung moden yang seolah-olah disengajakan menampakkan bentuk pinggul dan breastsnya? Memakai baju kurung yang kainnya teramat lembut dan seolah-olah melekap ke kulit apabila ditiup angin?

Gambar hiasan

Maafkan aku jika statement aku di entry ini mengguris perasaan anda. Aku tidak bermaksud untuk mencabuli hak anda berpakaian. Aku bukan berniat untuk memberi nasihat dan aku akui bahawa aku juga tidak layak untuk memberi nasihat.

Aku sekadar ingin memberitahu akan pendapatku bahawa, tidak semestinya aurat yang ditutup itu tidak menimbulkan keresahan di hati lelaki yang memandang. Jadi, aku berpendapat, jika ingin menutup aurat, tutuplah ia dengan sempurna.

Ada sesiapa sudi komen?




Sekian.

12 Responses so far.

  1. Jahirah says:

    sy pompuan so xdpt le nk mjwb...lelaki2 yg memandang kn.
    cumanye kalau rasa xnk lelaki free2 je cuci mata silalah berpakaian sopan,tu je kot.kalau xksh,lelaki2 lagi xkisahkn.huhuu

  2. Yeah. pinggul n breast adalah bahagian wanita yg plg seksi.. lelaki plak tang mana ek seksi? HUHU

    MySuaraBlog: Amaran Kepada Wanita Mengandung!

  3. Anonymous says:

    mata org laki nak kena cucuk neyh ^^

  4. mimmie says:

    setuju la ngan abglong..sebab tu mak tak bg pakai ketat2..hahahaha..tp kite pakai jugk..hihihi

  5. Salam semua...entry ni kononnya sbg memberi nasihat tapi diolah dgn cara yang a bit orthordox..hehe

  6. Unknown says:

    tgk tu..kan degil tu xnak dgr cakap mak..hehe
    ape la korang.kesian kite org lelaki ni..dpt dose je :/

  7. Test says:

    setuju dgn entri ni..sbg lelaki mmg xkan lari dri tgk benda2 ni..

    tapi perempuan tlonglah tutup aurat tu..kami x dpt dosa, korang dpt pahala..

  8. Anonymous says:

    aku rase, lelaki yg tengok boobs and butts ni dia tgk muke pompuan tu jugak. kalau buruk & gigi jongang, tapi barang baik, takkan laki tu still boleh terangsang kan? giler lah! that means, kalau lelaki tgk makcik2 janitor pun boleh gairah? so sick yo!

    rasenye kne tambah 1 lagi...muke kne cun. baru sexy. kalau tak cun, besar mane boobs and butt pun, lelaki tgk tempat lain trus. kan?

  9. breast besar memang best anonymous org gile xpandang mukanyer body titop udah.. kalo muka cun tu kire bonus... and ppuan yang ske seksi2... memang nak tunjuk body pon... mereka nak tunggu kne tegur

    lelaki: cik saya nie gile seks.. jom main dengan saya? baru nak pakai yang longar2? hehe..

    isu sensetif but kenyataan gitu la... orang beriman bleh tahan.. yang xberiman jwbnyer siap ko aku rogol ko sat lagi.... sori agak pedas untuk sape yang terasa... salam singgah kat blog along :)

  10. Unknown says:

    sokong admin! benci la tngok pompuan pkai cmto... tpi sy xleh trlpas sume tu.msti nk tngok jugak.adeh!

  11. Anonymous says:

    La minette 茅tait groggy pendant 2 jours (la v茅to lui a dit que 莽a pouvait durer 3/4 jours) mais elle 茅tait inqui猫te et l'a ramen茅 chez la v茅to, qui lui a fait une injection d'antibio (car elle est sortie sans traitement antibio !!??) et la chatte allait mieux. Cependant, le lendemain matin ils ont retrouv茅 la puce, couch茅e au sol, cyanos茅e et froide (35C). Ils l'ont amen茅 d'urgence chez la v茅to qui l'a mise en couveuse, mais elle est morte dans la nuit..
    Pain pour foie gras [url=http://www.footlockerfrancepascher.com/]nike air max 1[/url] Cacher le compteur edf
    jusqu'au jour ou j'ai eu tr猫s mal au ventre et de la une petite perte ros茅 .donc hop hop hop je met une prot茅ction ki n'a donn茅 qu'une tache d'une pi猫ce de 1euros de sang ros茅 .le lendemain tampon . [url=http://www.chaussuresfootlockerpascher.com/]google site[/url]
    N茅anmoins, il me propose de la r茅parer gratuitement.
    Puis un jour, il a commenc茅 a rentr茅 dans notre appart, puis a dormir etc. Nous le laissons sortir quand il veut car il ne reste jamais toute une journ茅e a l'interrieur. [url=http://www.chaussuresfootlockerpascher.com/]acheter pas cher chaussures[/url]
    Il n'a pas eu de chimio ni de rayons, car de toute mani猫re 莽a n'aurait servi 脿 rien et 莽a aurait fait plus de mal qu'autre chose (il 茅tait malade du coeur, donc pas compatible avec la chimio). Il a surv茅cu 2 ans, mais la derni猫re ann茅e a 茅t茅 terrible, il ne mangeait plus et avait tr猫s mal, malgr茅 la morphine.

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com