Sunday, June 26, 2011

Demam Transformer 3 Bermula

1 comments
 
Salam...

Anda peminat cerita-cerita fiction sains? Aku minat tetapi tidaklah terlalu taksub sehingga demam jika tidak menontonnya..hehe. Salah satu filem fiction yang aku suka ialah Transformers. Seronok melihat pergerakan-pergerakan robot yang seolah-olah real. Suka mendengar suara garau Optimus Prime.


Aku percaya, ramai para blogger juga meminati movie Transformer ni.

Sekarang ini, sana sini tengah demam movie Transformers 3 - Dark of the Moon, yang akan masuk panggung pada 29hb Jun ini. Malah, ada juga beberapa panggung yang bakal menayangkannya pada tengah malam (ataupun awal pagi) 29hb tersebut.

Bila menonton trailernya, nampak best jugak...




Orang yang paling seronok dan tidak sabar menontonnya sudah tentulah kanak-kanak termasuklah anak-anak aku tu. Hari-hari bertanya bila abah akan bawa mereka menonton movie tersebut...

Nampaknya, terpaksalah aku book tiket awal-awal untuk mendapat seat yang baik dan juga untuk mengelakkan beratur yang sudah tentu panjaaaaaaaaaaang punye..



Sekian.

One Response so far.

  1. Jahirah says:

    demam movie da start...xdaya kalau nak beratur membeli tiketkan,book jgn xbook...senang..;)

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com