Sunday, June 19, 2011

Blogger is sick, mee too

3 comments
 
Salam...

Aku tak tahu hendak mengadu kepada siapa. Dah beberapa kali terkena. Jumlah pelawat blog aku merosot mendadak kurang dari 25% dari jumlah biasa. Ramai yang ingin follow tetapi tidak dapat dan akhirnya tidak singgah-singgah lagi...conversian makin teruk tak sampai 2%...adoi ai..sedih..sedih.


Kenapalah Blogger asyik down jer nih?

Terfikir juga untuk memiliki kembali domain dan hosting sendiri seperti dahulu tapi risau juga takut kena hack lagi. Penat bersusah payah untuk generate visitors tapi akhirnya kena bermula dari awal menggunakan platform Blogger.

Yang paling tak bestnya ialah limit broadband aku cepat bebenor exceed coz firefox perlu di reset beberapa kali untuk mendapatkan page blogger yang penuh ketika cuba berblogwalking. Kalau tak blogwalking melawat rakan-rakan blogger dan para follower, rasa macam tak adil pula...

Apa-apapun, kena juga bersabar coz aku tidak mahu bermula semula dari awal dan membuang masa.

Maafkan aku rakan-rakan semua kerana terlalu payah untuuk melawat blog kalian buat masa ini. InsyaAllah, aku akan melawat blog kalian juga nanti...


Sekian.

3 Responses so far.

  1. Memahami...kesulitan yand dihadapi Abg Long.

  2. salam... singgah sini dgn senyuman..
    dont' worry.. bg sy, xkisah abglong dtg ke tak. sy tetap akan lawat sini selagi abglong teruskan menulis..

  3. Salam Akhbaraman dan Naturalbeauty.. terima kasih kerana sudi memahami

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com