Tuesday, May 17, 2011

Another way to make your windows 7 genuine

0 comments
 
Salam...

Adakah anda pengguna Windows 7 bukan ori (original)? Masihkah ada masalah dengan Windows WAT (Windows Activation Technology)? Masih ada lagi Windows Not Genuine Watermarks? Adakah anda masih terkial-kial mencari perisian yang sesuai untuk tujuan tersebut?


Sebelum ini aku telah mencoret beberapa entry bagaimana untuk menjadikan Windows 7 bukan ori menjadi seperti ori termasuklah bagaimana untuk menghilangkan watermarks yang menyakitkan mata akibat perisian yang tidak ori tersebut. Jika anda berminat membacanya sila click entry-entry berikut:

1.  Bagaimana Menghilangkan Windows7 Watermarks
2.  How to Remove Windows Not Genuine Watermarks
3.  Make Your Windows 7 Genuine

Untuk kali ini, aku cadangkan anda melawat satu blog yang khusus memberikan panduan (tutorial) dan perkembangan terkini tentang perisian atau masalah teknikal berkenaan komputer.

Owner blog tersebut bernama Mjali atau ringkasnya Mj (maaf, aku tidak tahu nama sebenar beliau). Seorang blogger baru dari negeri Cik Siti Wan Kembang (Kelantan) yang mempunyai kemahiran di dalam bidang IT.

Click image berikut untuk melawat blog beliau.


Di dalam blog tersebut, ada satu entry khas yang memberikan maklumat tentang satu lagi cara berkesan untuk menjadikan Windows 7 yang tidak ori kepada ori dan anda berupaya untuk install Windows updates tanpa menghadapi masalah.

Aku masih belum lagi mencubanya tetapi memang berniat untuk mencubanya nanti.

Menurut Mj, beliau telahpun menggunakan perisian tersebut selama setahun dan tidak pernah sekalipun perisian tersebut menghampakan.

Jika anda berminat, anda boleh membaca entry beliau dengan click banner berikut.


klik disini


Aku juga suggest anda melawat blog beliau kerana banyak maklumat-maklumat yang berguna boleh diperolehi hasil nukilan entry-entry beliau di blog tersebut.



Sekian.
My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com