Sunday, May 8, 2011

Hatiku sedih kerana facebook

11 comments
 
Salam...


Aku tidak ada idea untuk menulis hari ini. Bukanlah tiada entry untuk dipaparkan kerana ada banyak entry-entry yang sedang beratur. Boleh sahaja aku release mengikut urutan tarikh dan masa yang aku sediri telah tetapkannya. Cuma aku tiada mood dan sedang bersedih dan aku tahan entry tersebut daripada release.


Aku rasa sedih akibat kejadian yang melibatkan Facebook.


Ianya salah aku juga...


Ianya berpunca dari aku juga...


Akulah yang bersalah dan patut dipersalahkan...


Tetapi yang pasti...aku memang sangat-sangat bersedih hati...


Maafkan aku kerana emosional...






Sekian.

11 Responses so far.

  1. knp ni? Jangan sedih2...

  2. Salam Miss Sunshine...thanx sudi singgah dan tinggal komen. Maaf, ianya terlalu peribadi. Baru selesai solat td dan lega sedikit sebak di hati..

  3. nazira says:

    jangan sedih2 la abang long..t kan lau abang long sedih sume orang sedih..haha..chill k..he3..

  4. Salam Nazira..ok ok..Abg Long dah xsedih lg dah...isu dah setel..thanx

  5. salam... alamak... sebak la ati bila abglong sedih.. kalau dh settle alhamdulillah..

  6. Salam Naturalbeauty...dah ok dah..thanx

  7. janganlah bersedih seronoklah

  8. adibey says:

    tetap semangat... hee

  9. Salam Zulfa dan Adibey, thanx sudi komen. Thanx sudi bagi semangat. Isu dah selesai. Harap tiada lg isu baru berlandaskan medium yg sama

  10. bagus la.. kalau bersedih, mohon doa kat Allah... mungkin ade hikmah di sebaliknya... jangan bersedih paklong... senyummm... =)

  11. Salam Munie Blushious, thanx sudi komen..ok, ok, pasni kalau sedih pun Pak Long akan senyummmmm (ish3.. terasa tua plak)

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com