Friday, April 29, 2011

rojak berbulu ayam?

2 comments
 
Salam...

Apesal tajuk entry aku kali ini pelik bebenor bunyinya? Biasa mendengar pepatah "Musang Berbulu Ayam", tetapi tajuk entry aku pula cerita pasal rojak berbulu ayam...ish, ish, ish..pening!

Ada sesiapa yang tidak kenal ayam?

Ni gambar dia...


Eh!! Silap lagi...

Ni haaa dia...


Sebelum ini aku pernah bercerita tentang blog aku yang rojak di SINI.

Aku memang suka makan rojak, so, petang semalam aku berjalan-jalan di sekitar Pandan Indah mencari penjual rojak. Kebiasaannya ada di hadapan masjid Pandan Indah tu, tetapi hari ini tiada pula. Aku berjalan lagi hingga terjumpa satu gerai di tepi jalan yang menjual menu kegemaranku itu.

Seronok rasa hati. Kira berbaloi la berjalan kaki hampir 5 km semata-mata mencari sepinggan rojak..huhu.


Sedang seronok aku mengunyah rojak tersebut aku terpandang satu objek yang memang aku kenal.

BULU AYAM!



Adoi ai!!

Hilang selera aku bila terpandang objek tersebut sebati dengan kuah rojak yang aku makan.

Aku komplen kepada empunya gerai dan rojak aku itu telah diklasifikasikan sebagai FREE...cheh!!

Malas ingin bertekak kerana tekak aku juga seperti mual-mual, aku berjalan kaki semula untuk pulang ke rumah...ish, ish, ish..kesiannya aku...



Sekian.

P/S:   Tolong jangan tanya aku di mana gerai rojak tersebut yer?

2 Responses so far.

  1. eee.. pengotoq!!! wat penat je jalan jauh2, mkn rojak bulu ayam.

  2. Salam -GC-.. thanx sudi komen. Tu la tuh..hilang selera mkn lepas tuh

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com