Tuesday, April 12, 2011

Entry of less value?

9 comments
 
Salam...

Jika sebelum ini tajuk entry aku ialah "Entry of No Value", kali ini aku memberikan tajuk yang hampir sama cuma bezanya entry ini ada sedikit value. Mungkin tidak sampai 5 sen kut?..hehehe. Kenapa aku katakan ada sedikit value? Sebab utamanya ialah entry ini sebagai satu update kepada blog aku ini, so, tidaklah orang kata ianya bersawang tanpa daily update.

Sebenarnya ketika enrty ini ditulis, aku baru sahaja selesai mandi selepas melakukan senaman rutin berjogging dan brisk walking sejauh 5km atau mungkin lebih. Terasa segar badan bila disiram dengan air sejuk. Alangkah bestnya kalau dapat pergi outing mandi-manda di air terjun atau jeram...hmmmmm.



Hari ini, aku just ingin duduk di rumah berehat sambil menenangkan fikiran.

Fikiran aku terganggu? Celaru?

Tidak..cuma aku rindu kepada orang yang jauh di mata.




Kepada anda yang sedang bekerja, bekerjalah dengan effisien dan dedikasi yang tinggi. Kepada anda yang sedang belajar, belajarlah rajin-rajin. Kepada anda yang sedang berehat seperti aku, jom kita enjoy dengan merehatkan badan dan minda tetapi tidaklah sampai terlupa atau buat-buat lupa apa jua tanggungjawab yang sepatutnya kita laksanakan.



Sekian.

9 Responses so far.

  1. Thanx LennMommaChubby..you too

  2. bekerja sambil berblogging. haha

  3. Salam -GC-...baik2 kang boss nampak hehehe

  4. @ abg long

    salam..tu laaa...xphm leerrr... png kot photobucket ni..heheheh...

  5. xtaula abg long..sy kena tgk dlm 2 - 3 hari..lau x ok gak,kena mintak tlg dari pakar =)

  6. oke, beljar rajin rajin :)

  7. alahai..baiknye kucing tu duk dalam tab je xlari pn..huhuhu...

    eh, lari topik dh eh?..ehehehhe

  8. Salam ::Budak Degil...dia diam coz nak amik gambo jer..pastu mencecet la dia lari huhuhu

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com