Saturday, April 9, 2011

Konsert pertama AF9 teruknyer!

11 comments
 
Salam...

Mungkin masa aku tengah post ini ramai rakan-rakan semua yang terpana di hadapan TV menonton konsert live Akademi Fantasia 9 (AF9). Aku pun begitu juga. Petang tadi aku agak teruja menunggu konsert tersebut.

Walaubagaimanapun...telah masuk peserta yang ke 4 or 5 aku agak tension tengok pelajar-pelajar tu menyanyi.



Aku bukanlah pakar muzik atau penyanyi malah nyanyi karaoke pun aku selalu terkucil. Tetapi, aku dengar nyanyian mereka agak "kureng" dan pengkritik-pengkritik juga menegur mereka khasnya Ogy. Kerana tidak tahan, aku terpaksa pasang headset dan dengar lagu-lagu melalui ipod aku.



Mungkinkah kerana gugup yang keterlaluan menyebabkan persembahan nyanyian mereka jauh benar terkucilnya.

Harap-harap ada la seorang dua yang dapat membuat aku senyum sedikit sepanjang konsert ini..



Sekian.

11 Responses so far.

  1. betul2..padan muke kene sentap ngan ogy...

  2. Salam Hanim_RosLan...thanx sudi komen. Kesian gak tengok mereka kena sentap tapi sebagai pelajaran yg berguna, kenalah terima juga.

  3. saya tak tengok sangat. sikit2 ja, tapi memang teruk. suara x ada yg power..saya nyanyi dlm kamar mandi lagi besh..heheh

  4. Salam Kay...thanx sudi komen..btul la..nasib baik si AFIF tu agak ok la sket..klu tidak bosan gler. Nak tengok bola, sumer org kt rumah ni tengok AF9 lak...ish3

  5. setuju.. memang agak kurenggg persembahan2 pd malam ni

  6. Lelord says:

    uhuhuhuhu kena tgk kat you-tube la jawabnya ni

  7. Cik Nin says:

    mlm ni cik nin tak tengok tp last week tengok, bru peserta ke 4 ke ke 5 ntah cik nin dah alih tv. mcm xde aura je diorang. myb sbb bru2 lg kot n lom ckup ilmu dlm nyanyian...

  8. heheh we hate akademi fantasiaaa

  9. munna says:

    SAMA ABG LONG.. INGATKAN KONSERT PERTAMA NI HEBAT MACAM MASA TIRAI HARI TU... RUPANYA HAMPEH.. HANYA BEBRAPA ORG JE YG BETUL2 SEDAP NYAYIAN MEREKA

  10. Salam Mak Dara, Lelord, Cik Nin, Asyraf dan Munna...Thanx sudi komen. Masa zaman AF awal2 dulu sonok gak nengok tapi yg ni tak tau apesal. Sekejap2 nak tutup telinga...ish3

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com