Thursday, April 14, 2011

harimau atau hari hari mau?

2 comments
 
Salam

Tengahari tadi semasa aku di Selayang, aku terserempak dengan rakan lamaku yang masih bekerja di Maybank. Lama juga kami berbual-bual, biasalah, sudah lama kami tidak berjumpa.

Oleh kerana masih banyak lagi topik yang kami ingin bualkan, aku cadangkan kepada beliau untuk berjumpa dan "mengeteh" malam ini di sekitar Setiawangsa. Tetapi, dengan cepat beliau menegah!

"Opps! malam ni tak boleh bro".

Kenapa?

"Malam ni kan malam jumaat!"

Jadinya?

"Malam ni kan lebih afdhal untuk bersama bini...hehehe".

Ooohhhhhh...sorry la bro. Ingatkan engkau free.

"Actually, pada aku setiap malam kalau boleh malam Jumaat..hehehe"

Ish..ish..ish.

Engkau tau tak..orang Maybank especially orang macam engkau ni ada orang gelar Harimau! Ye la kan..Maybank tu maskotnya harimau.

Ni gambar menatang tu...



Opps...silap! Tu tucen..

Ni haa dia...



"Apa kena-mengena aku dengan rimau bro?"

Bukan harimau bro tapi....
.
.
.
.
.
.
HARI-HARI MAU..hahaha.

"Cheh!"

Ok bro...kita borak siang-siang jer laaa..hehehe.



Sekian.

2 Responses so far.

  1. Mek Onie says:

    cehhhhhh,boleh lak salah gambaq,HAHAHA....teringat cerita sifu dan tongga sal nak kluaqkan duit kat maybank tu haaa,HAHA

  2. Salam Meaww...hehehe..tu taktik nak letak gambo kucing jer.. Joke ni dah lama cuma bila apek dgn nabil sebut2 jd femes balik haha

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com