Thursday, April 14, 2011

laughter is the best medicine?

2 comments
 
Salam...

Semasa aku mula-mula mencoret entry ini, aku sebenarnya sedang bersiap-siap untuk melakukan senaman rutinku iaitu berjogging dan brisk walking. Sambil melakukan stretching, sempat juga aku menaip entry menggunakan netbook aku.


Sebenarnya, aku berniat untuk berjogging paling kurang 5km hari ini.

Bukan ingin menyeksa diri tetapi ingin cuba meletihkan diri supaya malam ini aku boleh tidur awal dan dengan lena sekali. Sudah beberapa malam tidurku agak terganggu kerana rindukan dia yang jauh di mata.

Aku ada juga cuba meredakan perasaan aku dengan melihat dan melayan keletah anak dan anak saudaraku.



Tetapi perasaan itu masih lagi tebal.

Mungkin dengan memerah keringat, aku akan dapat sesuatu yang positif.

Setelah selesai berjogging dan brisk walking, aku ingatkan kepenatan aku itu akan dapat mengurangkan sedikit perasaan rinduku. Malangnya, ianya semakin menebal pula...adoi ai!

Then, aku belek-belek kandungan e-mail lama aku dan terjumpa satu e-mail kiriman beliau. Kandungan e-mail yang membuatkan aku tertawa besar!

Lihatlah:

Walkman


Hot water system


Transportation – 1 – Toyota Co(w)rolla


Transportation – 2 – pick-up truck !!! (Australianian "ute" !!!)


Ambulance


This vehicle was seen near Makerere ,  Uganda.


This was photographed in Buru Buru, Nairobi . Kenya.


These guys must have smoked weed! Look at the goat.


Human ingenuity? Painting the swimming pool.


Must be   Zimbabwe ???


Listen – English is only a 2nd< language !!! You've got to make allowances.


Errrr...


Please send on to anyone who loves Africa 

Selepas membaca e-mail tersebut..maksud aku melihat gambar-gambar tersebut, aku tak henti-henti ketawa. Sampai sekarang ini aku masih tidak boleh tidur...alamak! masalah lain la pulak!...adoi ai!


Sekian.

2 Responses so far.

  1. xazryx says:

    yg last skl tu aku mmg tapaham .HAHA !

  2. Salam Xazryx...saje jer buat tak faham yer...org putih kata Bar tu tak buka sebab ia tutup...huahuahua

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com