Saturday, May 15, 2010

Salam Perkenalan

0 comments
 
Salam...

Dah lama aku tidak menulis/mengemaskini blog asal aku (www.abanglongonline.com) hingga kena hacked and installed dengan ape-ape virus. Aku sendiri dah tak boleh access kecuali kalau aku remove/uninstall virus shield yang ada dalam laptop/komputer aku nih.

Mungkin anda perasan beberapa posts terakhir aku tu mengguna nama entah ape-ape dan bukannya Abang Long. Aku sendiri tak tau macamana nak adjust balik asal.

So, aku create blog ni (http://abanglongonline.blogspot.com) untuk menggantikan blog aku yang terabai tu.

Aku masih menggunakan label blog ni "Abang Long Online" sebab label tu banyak sentimental value tetapi kali ini aku tak nak restrict penulisan aku kepada sesuatu topik yang tertentu sahaja.

Jika dulu aku banyak menulis tentang ATM, CDM, cash dan cara-cara menyedut duit di internet, kali ini aku nak tulis apa sahaja yang terlintas kat minda aku ni. At least, boleh la selalu update blog baru nih...hehehe.

Kepada kawan-kawan yang mengenali aku, selamat berjumpa kembali di alam blogging. Kepada kawan-kawan baru, diharap enjoy dengan hasil penulisan aku yang tidak seberapa ini.

Sekian.
My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com