Thursday, July 1, 2010

Gambar Luna & Ariel

2 comments
 
Salam,

Hari ini aku tiada post yang menarik untuk dipaparkan.

Walaubagaimanapun, aku tertarik kepada satu e-mail yang aku terima tentang Luna dan Ariel. Wow! Ini mungkin boleh menjadi satu post yang menarik!

Kepada sesiapa yang tidak tahu tentang kisah mereka berdua tu, pak cik tak dapek nak nolong...hehehe.

Sana sini orang dah kecoh pasal video lucah Ariel dan Luna dan beberapa cewek yang lainnya termasuklah Cut Tari.

Sebenarnya, video-video panas seperti ini sudah berlambak di pasaran dan juga internet cuma yang ini kecoh kerana populariti si Ariel dan pasangan-pasangannya tersebut.

Aku tidaklah kemaruk dengan benda-benda macam tu, cuma agak bengang bila ingin men"download" video menggunakan aplikasi ARES banyak bebenor list video-video lucah mereka yang dipaparkan dan sedia untuk di"download".

Oleh kerana selalu sangat digembar-gemburkan sama ada di internet mahupun di akhbar-akhbar, aku agak "curious" apa yang menarik sangat tentang mereka itu.

Jadi, bila aku terima e-mail tersebut hanya dengan melihat tajuknya sahaja aku dah tidak sabar hendak membukanya...Yes! Yes! Yes!...

Ingin melihat gambar di dalam e-mail tersebut?

Anda klik kat butang "Gambar Betul" tuh.

((Cover up)) ((Gambar Betul))



Ok.. Enjoy...hehehe

Sekian.

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Cheh...! Aku tertipuuuuu...!

  2. Jebon says:

    Aku pun samaaaaaaaaa...

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com