Wednesday, August 15, 2012

Mari mengemas rumah

5 comments
 
Salam...

Jom, kita sama-sama mengemas rumah sempena menyambut ketibaan Syawal...

Cuci dan lap tingkap...


Basuh dan bersihkan bilik air...


Tukar cadar dan kemas bilik...


Bersihkan dan buang habuk...


Habuk yang payah tanggal tu, kena lap la pulak...


Basuh baju...


Dah basuh...sidai laaa...


Mana yang dah kering, kena la digosok...


Basuh pinggan mangkuk...


Siram pokok-pokok bunga...


huh!...penat dah!...jom minum...


Alamak! Lupa lak! Puasa laaa...so..tidur la dalam kepenatan...






Sekian

5 Responses so far.

  1. ok,jom2 abg long..hihi..

    slmt hari raya..mmg dah lama tak sggh kan..maaf =)

  2. Salam Nuyui..sama2 kita bermaaf-maafan...actually, abg long yg salah coz dah lama x berblogging...baru jer start balik..hehe

  3. Aku suka betullah tengok aksi2 kucing tu...tang nilah aku suka blog ni sbb dari mula saya kenal blog ni mesti guna kucing sebagai pic entrinya,tak pernah tukar pic lainpun.

  4. azizah :) says:

    wah..excited nak raya..kemas2 bagai jom.. baru terasa kehangatan nak raya..hehee

  5. Mia Liana says:

    mia baru je kemas separuh... belum siap lagi ni... huhuhhu

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com