Monday, August 13, 2012

Exchange Banner's Page had been deleted

2 comments
 
Salam...

Apa khabar rakan-rakan semua. Harap semua sihat wal-afiat. Tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk kita berpuasa dan Hari Raya pula bakal tiba. Di dalam kita bersabar menahan lapar dan dahaga serta mengelak melakukan perbuatan-perbuatan yang membatalkan puasa, kita masih lagi ingin bertungkus-lumus menyiapkan diri dan keluarga untuk menyambut ketibaan Syawal.

Yang mampu, sibuk membeli pakaian baru, menukar perabot lama, menggantikan perhiasan-perhiasan rumah yang baru...yang kurang mampu sekadar memperelok yang mana kurang di pandangan mata, mencuci yang lama agar nampak baru...


Masing-masing sibuk membersihkan persekitaran kawasan rumah. Kalau sebelumnya malas untuk berbuat demikian, kali ini berkobar-kobar melakukannya semata-mata ingin menyambut Hari Raya...

Begitu juga dengan aku...

Aku sekarang ini bertungkus-lumus membuat sesi pembersihan..

Bukan membersihkan halaman rumah tetapi membersihkan laman blog aku ni...Semacam ada virus yang telah menyinggah dan bermastautin di sini.. itu kata rakan-rakan yang datang melawat...ada malware!

Aku dah jenuh mengguna anti-virus dan virus cleaner tetapi tidak berjumpa virus yang dikatakan tersebut..

Jadi, sebagai jalan penyelesaiannya, aku terpaksa membuang pautan-pautan laman-laman web yang terdapat di sini termasuklah link-link yang aku telah paparkan di page Exchange Banner.

Aku ingin meminta maaf kepada rakan-rakan sekalian khasnya yang telah bermurah hati melakukan Link Exchange atau Banner Exchange dengan aku sebelum ini kerana terpaksa membuang page berkenaan buat sementara. Setelah aku berjaya mengenal pasti malware yang melakukan onar di blog aku ini, aku berjanji akan meletakkan semula link-link atau banner-banner kalian di tempatnya.

Aku harap, tindakan aku ini betul.

Kepada rakan-rakan semua, jika menerima mesej terdapat malware di blog ni, sila jangan segan silu beritahu aku yer?...




Sekian.

2 Responses so far.

  1. aku pernah kena sekali..bila aku buang shoutmix yang kadang2 tak berfungsi maka ia elok balik..

  2. Ye ker? Aku punya ni dah lama tak guna shoutmix pun masih ada lg.. kena check satu-satu nampaknya.. :(

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com