Sunday, September 25, 2011

Stress, Geram dan Mengantuk!

2 comments
 
Salam...

Stress! Geram! Sebab Datuk Lee Chong Wei kalah dalam perlawanan akhir badminton terbuka Jepun menentang Cheng Long (dari China). Mengantuk! Sebab malam tadi aku tidur pukul 4 pagi!


Sekarang ini tengah sibuk untuk menyiapkan belanjawan Cash Management Service untuk company aku. Banyak yang perlu aku fikirkan dan tuliskan di dalam laporan belanjawan tersebut manakala dateline ialah esok (Isnin 26/9/2011). Bukan sengaja aku membuatnya last minute tetapi sememangnya aku telah diberikan masa yang terlalu singkat (4 hari sahaja). Terpaksalah aku bersengkang mata beberapa malam (termasuk malam tadi) untuk menyiapkannya.

Pada mulanya tadi aku bercadang untuk tidur sekejap tetapi ada pula perlawanan badminton di antara Datuk Lee Chong Wei dan Cheng Long yang disiarkan secara langsung di Astro Supersport.

Mata yang kuyu, sekejap terbeliak sekejap tertutup menahan mengantuk dan keinginan untuk menonton perlawanan tersebut. Hati pulak berdebar-debar melihat perlawanan yang sentiasa genting. Akhirnya berkesudahan Datuk Lee Chong We kalah...adoi ai!! Geram betul!!

Makin lah pening kepala aku ni...!


Well...apa-apapun, aku perlu mendapatkan kembali tenaga dan memastikan minda aku boleh berfikir dengan tajam. So, elok juga aku take a nap!

Perasaan aku pula masih berdebar-debar dan geram....zz

Tapi aku kena tidur juga...zzz

Adioszzzzzzzzzzz...




Sekianzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

2 Responses so far.

  1. Salam;
    takapa tidur je..kalau dah ngantuk sangat + letih,tambahan cuaca sekarang ni lain mcm je berpenyakit gayan7ya...

  2. smoge mimpi lee chong wei menang k...

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com