Saturday, October 22, 2011

Siapa kata siput berjalan perlahan?

3 comments
 
Salam...

Pernah lihat siput babi? Aku ulangi...siput babi..dan bukannya babi! Macamana bentuknya yer?.. dan.. sekali lagi...memang jauh benar bentuknya dengan babi!

Tak pernah tengok? Meh, aku tunjukkan..Ni haaa..dia...



Eh? Apesal lain macam jer bentuknya tuh?

Cuba yang ni pulak.


Errr...

Yang ni kut?


Haaa...barulah betuiiiii!!

Ada orang kata siput babi tu berjalan perlahan. Betul ke?

Yang pasti betul adalah yang berkata tersebut sememangnya "orang". Kalau siput babi tu sendiri yang berkata-kata, nampak sangat temberangnya.

Siapa "orang" yang berkata siput babi berjalan perlahan?

Aku baru jer terjumpa bukti yang siput babi berjalan laju, malah lebih laju dari orang yang sedang berjalan...

Tak percaya?

Ni haa buktinya...


Sekarang, anda percaya?

Aku memang percaya...sebab tu aku kena tidur sekarang coz minda aku dah mula melalut akibat tak cukup tidur...ish3.





Sekian.

3 Responses so far.

  1. cik aisha says:

    hehee....siput babi yg bawah sekali tu kompen laju..:)

  2. Salam;
    Ingatkan ada siput yg betul boleh jln laju tadi..rupanya siput roda,Hahahaa!!! terkenalah aku.

  3. heheh kreatifnya!
    jarang abglong buat entri lawak..sekali sekala buat entri lawak, ok kan...:)

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com