Saturday, December 24, 2011

Orang Lain seronok bercuti, aku sibuk bekerja

4 comments
 
Salam...

Apa khabar rakan-rakan semua. Apa plan anda cuti sempena Hari Krismas ni? Balik kampung? Jalan-jalan? Duduk rumah jer? Apa-apapun, selamat bercuti. Tentu seronok bukan?


Dalam anda berseronok-seronok bercuti tu, ingat-ingatlah orang yang bekerja macam aku ni...isk3.

"Kenapa? Abang Long tak bercuti ke? Tak dapat cuti?"

Well, kerja tengah berlambak ni. Lagi pula aku tengah monitor kerja-kerja ubahsuai pejabat aku di Shah Alam tu. Kerja-kerja ubahsuai dah menghampiri 80% dan ramai pula para pekerja kontrak (bos-bos mereka laaa) yang bertanya aku itu dan ini.

Kalau aku tak monitor, takut pula jadi lain yang diubahsuai.

So, buat masa ni, biarlah aku berkorban dahulu...

Yang penting, pejabat aku akan jadi lebih cantik berseri-seri.


Aku dan staf-staf aku nanti tentu saja akan seronok bekerja dalam suasana yang serba baru.

Lepas tu...

Aku pulak yang akan bercuti...yeaaaahoooooo!!!




Sekian.

4 Responses so far.

  1. Cik Kamoo says:

    Abg Long...dah siap opis tu jgn lupa publish kat sini. Selamat bercuti ....

  2. Salam Cik Kamoo...boleh jer..kira buat promosi la tuh..hehe

  3. ROJAK says:

    aku tak sambut pun hari krismas hehe

  4. artikel tulisan yang baik,,nice post slam kenal

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com