Tuesday, December 28, 2010

I'm back!

1 comments
 
Salam,

Sudah lebih 3 bulan aku tidak update blog ni. Kepada para pelawat dan pembaca setia blog ini, aku mohon maaf kerana tidak memaparkan sebarang post baru.

Bukan aku tidak berminat lagi untuk berblogging tetapi di atas wujudnya beberapa insiden-insiden yang memaksa aku untuk tidak mengemaskini kandungan blog ini, termasuklah menahan beberapa post yang telahpun aku jadualkan untuk dipaparkan mengikut hari yang sebelum ini aku telah tetapkan.

Well, sekarang aku telah kembali untuk menyambung kembali penulisan aku.

Yeah!! I'm back!

Aku harap anda semua masih sudi melawat serta membaca kandungan post-post yang bakal aku paparkan.


Sekian.

Abang Long

One Response so far.

  1. Anonymous says:

    Salam Abang Long. Elok gak tu..dah lama saya tunggu bila lg abang long nak menulis pasal people's management

My Pings and Backlinks
Blogged.my Free Auto Backlinks From 1Malaysia Free Auto Malaysia Backlinks
Free SEO Tools My Ping in TotalPing.com